7. září 2013

SROVNÁVACÍ RECENZE: Vlasové sérum Avon vs. Balea

Hezké odpoledne :)

Dnes bych chtěla psát o dvou vlasových přípravcích na vlasy a konkrétně to bude souboj séra na suché a roztřepené konečky vlasů Advance techniques od Avonu a séra také na suché konečky od Balea professional. Oba používám už poměrně dlouho, tak abych vám mohla podat objektivní srovnávací recenzi.



1. BALENÍ
Avon vs. Balea (1:1)
Co se týče balení, tady bych řekla, že je to na preferencích každého. Oba dva mají pupičkový aplikátor, takže můžete kontrolovat množství. Avon má skleněnou lahvičku, Balea plastovou. Takže 1:1



2. OBSAH VÝROBKU
Avon vs. Balea (1:1)
Oba mají 30 ml. Takže opět vyrovnané.

3. DOSTUPNOST
Avon vs. Balea (0:1)
Bod pro Baleu, protože sérum od Balea seženete ve všech drogériích Dm, kdežto Avon si musíte složitěji objednávat.

4. CENA
Avon vs. Balea (0:1)
Opět bod pro Baleu. Sérum od Balea seženete do 90 kč, Avon jsem kupovala v akci tuším za 120, ale běžná cena bude ještě vyšší.

5. PARFEMACE
Avon vs. Balea (1:0)
Za mě má teda bod Avon, nádherně voní, tak čistě a svěže a hlavně to cítím i na vlasech. I ostatní mi chválili vůni vlasů. U Beley se nedá říct, že by smrděl, také moc hezky voní, tantokrát tam nejvíce cítím kokos, takže se nedá říct, že by Balea smrděla, jen mi Avon voní o něco více.

6. KONZISTENCE A VSTŘEBÁVÁNÍ
Avon vs. Balea (1:0)
Rozhodně Avon. Rychleji se do vlasů vstřebává a zanechává je nádherně jemné a uhlazené. Balea to zvládně taky, ale výsledek je tak 75 %



7.VÝSLEDEK S ODSTUPEM ČASU
Avon vs. Balea (1:0)
Několikrát jsem si dala na jednu půlku vlasů Avon a druhou půlku Belau a během dne jsem kontrolovala, jak na vlasy působí. Když jsem přejela tu část s Avonem byla pořád nádherné hladká a voňavá. Belea trošku pokulhávala, určitě vlasy už nebyly tak hladké. Vůně tam byla, ale ne tak intenzivní jak u Avonu. Co se týče ještě dlouhodobějšího výsledku, tak konečkům pomáhají obě séra. Konečky mám opravdu více zdravější a už ne tolik roztřepené, ale jelikož jsem séra používala zároveň, tak nemůžu přesně určit, kdo na tom měl větší zásluhu. Pravděpodobně kombo obou :)

VÝSLEDEK
Avon: Balea (5:4)

Výhercem tohoto souboje se tedy stává Avon, který je podle mě prostě lepší a udělá vlasům větší službu, ale pro někoho, kdo do toho nechce tolik investovat a nebo třeba ujíždí na kokosové vúni (:D), tak Belea je pro něj ideální volba. Ani o jednom bych neřekla, že je špatný, oba dva jsou velice dobré, jen záleží na preferencích každého.

Co vy? Používáte séra na vlasy? :)

1 komentář:

  1. mám sérum na konečky Balea oil repair a nemůžu si stěžovat :) konečky vypadají zdravější, jsou hladké a ta kokosová vůůně! :D

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý váš komentář :)