11. září 2013

MY STYLE: Moje sbírka laků (srpen 2013)



Ahoj!  :)

Nedávno jsem dělala velkou očistu laků, vyházela ty, které byly vyschlé a nebo se nějakým způsobem nedaly používat a věřte, že jich bylo opravdu dost. Laky mám společné s mamkou a se sestrou a řekla bych, že na to, že jsem tři ženský, tak jich zase tolik nemáme :). Největší iniciátor v kupování je mamka, která je schopná nakoupit tisíc laků v růžové a červené a pak jsem tu já, která u ní stojí a přemlouvá ji aby vzala i nějakou fialovou, zelenou, modrou.. no, ne vždy se mi to podaři :D

Jinak pár laků jsem podrobně rozebírala ve svém článku o oblíbencích na jaro: zde. Jsou tam ceny atd..



Laky skladujeme v takové dřevěné krabičce a to i v původní krabičce a i ve víčku krabičky a máme je ve společné skříňce v koupelně. Pokusím se laky rozdělit podle značek a nějak je vám postupně ukázat. Pokud byste chtěli něco vědět podrobněji o nějakém laku, stačí napsat do komentářů :)


 Essence


Tuhle značku mám ráda. Líbí se mi balení a i to, že hned můžete podle vršku vidět, po kterém laku šaháte. Co už není tak super je výdrž. Už po dvou dnech se mi začnou odlupovat špičky nehtů. Zatím jsem měla štěstí a všechny laky mi krásně kryjí v jedné vrstvě, ale jistota jsou dvě.


Z leva: Base coat pro bílé nehty, 2 top coaty, that´s what i mint,time for romance, pink & proud a gold fever

Z této řady nejvíce používám ten zelený mint: that ´s what i mint a top coat better than gel nails, který mi poslední dobou nějak houstne :(

Gabriella Salvete

Tyto laky mám opravdu ráda. Dlouho vydrží a mají nádherné barvičky, musím po nějakých ještě kouknout. Všechny laky, které mám, jsou ze zpevňovačem.

Z leva: 118, 104, 100, 132
Nejvíce používám 132, kterou naprosto zbožňuju! Je to tak zvláštní barva, která se tváří jako oranžová, ale háže neuvěřitelné odlesky do zlatova, někdy do růžova. Určitě na něj v drogérce mrkněte :) 
Naopak je nejhorší ta 100-ka. Je to snad nejhorší top coat, co jsem kdy měla. I když je lak suchý, tanto top coat jej celý rozmaže, rozpustí a v zápětí rozpatlá.

Sally Hansen 

Já vám nevím, i když to jsou nejdražší laky ze sbírky, mě prostě nějak nesedly. Buď mám nějaký fejky nebo nevím. Skoro vůbec nekryjí, a už to mě odradilo od používání a spíš je používá mamka. Dva mám nebo máme z kolekce Diamond strenght a jeden Extreme wear

Z leva: 280 Love bug, 180 Together forever,87 Violet sparks

Laky z Itálie: Setablu + Lady Venezia


Zelená a růžová jsou neonky a s těma jsem naprosto spokojená. S tou tělovou už tolik spojená nejsem, protože ideálně by kryla až ve třech vrstvách a tolik i nevydrží.

Odstín jsem našla jen u zelené: 06 Lotto

Miss sporty

Kvalita není nějaká božská, ale barvičky mají moc krásné, krásně kryjou a jsou i levné, takže jich tu pár mám :)

Z leva: 133, 346, 452, 311
Moji největší oblíbenci jsou zelená 346 a oranžová 452, které jsem nosila prakticky celé jaro.

Cedro

Česká značka laků ze které jsem trošku rozpačitá. Některé jsou skvělé, některé jsou propadák.

Z leva: 27, 28, 34, 30, 8
Dobré jsou 2 a to růžová 27 a červená 8-ka.. ostatní jsou propadáky.

Směs z drogérie + Famous (NYC, Maybelline Colorama, Rimmel, F&F)

Se všemi jsem moc spokojená a docela často je používam. Colorama je sice trošku řidší a hůř se s ním pracuje, ale to je detail. Lak Famous jsem vyhrála u Mišky v giveaway (wimim18) a jsou vlastně jen modré třpytky, které jsou nádherné na mint laku.

Z leva: 230 portobello pink, Colorama nevím, 262 Murray Hill Mauve, Famous nevím, F&F 101

Golden rose

Popravdě vám teď neřeknu jaké jsou, protože je vůbec nepoužívám, spíš mamka, ale ta si to pamatovat stejně nebude, takže se ji ptát nebudu :D. Jen vím, že jsou používala ten hnědý, protože je ten zdobící s tenkým štetečkem, který používám i do jiných laků.

Z leva: 122, také 122 z kolekce fantastic, 68, 119, 172

She (DM)

Kdybych tu tyto laky neměla, vůbec by mi to nevadilo. Podle mě je už dlouho u nás nikdo nepoužil :D Ale na druhou stranu přežilé mé třídění, takže ještě funkční jsou.


LUX

Opravdu nevím kde jsme tyto laky vzali, ale jsou super :) Nejvíc se mi líbí ta fialovo-šedá se shimerem. Opravdu jako byste na nehtech měly perly :) Červený lak je snad sestřin nejpouživanější.

Z leva: 7, 10, 16

Amoené + Bell + Flormar

Amoené je snad můj nejoblibenější lak, který tahám opravdu skoro pořád i v zimě. Krásně drží i týden, kryje v jedné vrstvě, super. Bell nepoužívám a Flormar vůbec nekryje a nepoužívám ho.

Z leva: 130, 02, 003

Zbytek

No a zbytek jsou noname laky (kromě žluté Bell), které používám pouze sporadicky. Ten zelný je dobrý, ale je hodně podobný, ne li stejný mémo od Miss sporty, takže ho stejně moc nepoužívám. A ještě používám ten čvrtý z prava. Jinak to tam jen leží.. však oni taky jednou vyschnou :)


Co vaše laky? Které máte rádi? :)

2 komentáře:

  1. Páni:-), tak tomu se říká sbírka! Doma se mi začíná tvořit podobná.
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná sbírka, já mám nejraději Sally Hansen, GS a Rimmel ProLycra :))

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý váš komentář :)