30. srpna 2013

NÁKUPY: Itálie 2013

Ahojte :)

Týden jsem byla na dovolené v Itálii a celý týden se stal mou honbou za kosmetikou :D. Jelikož jsme byli v turistickém městě, kde najdete spoustu oblečení a různých blbostí, ale nikde nenajdete kosmetiku. Já vám nevím, buď to bylo tím, že jsme byli v turistickém letovisku a nebo se prostě italky nemalujou :D..
Každopádně z celého města jsem našla dva stojany s kosmetikou.. jéé. Je to převážně kosmetika italské značky Astra, o které jsem nikdy neslyšela, ale když se kouknu teď zpětně na stránky, tak ten design vypadá opravdu zajímavě. Kouknout se můžete tady: http://www.astramakeup.com/




1. Gelovo-pěnovo-krémové stíny (3 €)
Koupila jsem si je ve dvou odstínech a teď lituju, že jsem si jich nenabrala víc, protože jsou skvělé.Jsou více tekutější než například colour tatoo a spíše bych je přirovnala k pěnové textuře a jsou voděodolné. Mám hnědo- šedý stín, který má nádherný shimer a potom jednu růžovku, kterou má ve skřínce spíše mamka. Oba dva drží na víčku jak přibité a to i bez báze. Co se mi moc nelíbí je balení nebo teda spíše obsah, který je úplně pidi midi a pro jistotu tam ani nenapsali, kolik toho je. Jinak naprosto super, drží, září.. nádhera :)




2. Zapečené stíny 
Další růžovka, která má svoje místo spíše u mamky ve skřínce. Stín je krásně pigmentovaný, akorát poměrně dost práší. Výdrž s bází je v pořádku.

3. Mono stín
Můj nový miláček, nádherná hnědo-bronzová barva, která na oku tvoří mokrý efekt a nemůžu se ji nabažit. Pigmantace je o něco lepší než u té růžové, ani tolik nepráší.



4. Jumbo tužka na rty
Jak byl v tom obchodě takový šrumec a poměrně tma nevybrala jsem asi z těch 30 úplně ideální odstín. Vybrala jsem takovou hodně lesklou ružovou, která na světle hází odlesky do fialovo-modra. Na léto se ke mě naprosto nehodí, ale v tom umělém osvětlení vypadala jinak. Možná pro ni najdu jiné využití, možná ji budu nosit v zimě a nebo ji zkusím používat jako stíny a nebo někoho obdaruju. Uvidím.





Dále jsem uviděla stojan, který na mě působil celkem nedůvěřivě, zvlášť, když výrobky jsou vyrobené v Asii, ale řekla jsem si, proč je nevyzkoušet.. no a doufat, ať z nich nechytnu vyrážku :D. Každopádně jsem našla i jejich stránky a propagaci v Itálii vůbec nemají špatnou :) Kouknout se můžete zde:  http://yssycosmetics.com/

5. YSSY: tvářenka v odstínu 02
Vybrala jsem si poměrně nevýraznou růžovku, která mi v mé tvářenkové kolekci chybí. A teď v létě ji používám celkem dost. Hezky tvářím dodá šťávu. Výdrž není úplně perfektní, ale je vystačující. Šahám po ní teď celkem dost, na léto je to můj oblíbenec :)




Další co mě ve stojanu YSSY zaujalo byly opravdu mega obří bronzery.. velké jako snad menší kopačák :D. Měli tam i všelijaké linky s různými zajímavými hroty, ale to už jsem neměla odvahu zkoušet.

6. Laky na nehty (1,50 €)
Našla jsem opravdu takovou velkou mísu plnou laků, tak jsem si vybrala rovnou 3. Neonovou zelenou, neonovou ružovou a takovou neutrální krémovou oranžovou. A jsem mila překvapena co se týče výdrže. Zelenou mám na nohách snad už týden a něco a pořád drží. Růžovku jsem měla na nehtech tak týden a držel opravdu skvěle. Koho by to zajímalo, je to nějaká značka Lady Venezia a Setablu, která je taky v Itálii nejspíš známá (http://www.setablu.it/).






Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý váš komentář :)