27. srpna 2013

SPOTŘEBOVÁNO: srpen 2013

Ahoj :) !

Když se tak na to koukám, co mám před sebou, tak nakonec není toho tolik, kolik jsem myslela, že toho bude. Tak pojďme rovnou na to :)


1. Balea: ochranný sprej na vlasy (DM)

Tento sprej mi vydržel strašně dlouho, tak půl roku určitě. Používala jsem ho na vlhké vlasy na rozšesávání a nebo, když jsem se chystala nějak tepelně vlasy upravovat. Nejvíc se mi líbí balení a to hlavně ta střička. Lahvičku jsem hned využila a přelila do toho můj brush cleaner od Elfu :). Co se týče mě, jsem ráda, že jsem sprej vypoužívala, protože moc velkou službu mi nedělal. Že by mi nějak pomohl při rozčesávání se říct nedá. Když už nic, tak mám aspoň dobrý pocit, že jsem použila nějakou tepelnou ochranu před fénováním. Snad nakonec bych ještě mohla říct, že teda sprej nádheně voněl :) Tak sladce a zároveň svěže.
Mně moc velkou službu nedělal, tak spíše nedoporučuju.



2. Elf: Flawless finish foundation (elfkosmetika.cz, 161 kč, odstín porcelain)

Jeden z mých oblíbenců, kterého jsem opomenula, když jsem psala svůj článek o oblíbencích od Elfu - zde. Zapomněla jsem na něj, protože mi už poměrně dlouho leží v šuplíku čekající na sepsání tohoto článku a prostě jsem na něj celkově nějak zapomněla. Každopádně je to jeden z mých nejoblíbenějších makeupů vůbec. Je hodně krémový, ani ne moc hustý a co se týče krytí, řekla bych tak nízké až střední, což mi vyhovuje. Krásně se vpil do pleti, nedělal mapy a na obličeji vypadal opravdu přirozeně. Určitě se k němu někdy vrátím, ale teď chci vyzkoušet zase něco jiného :)
Určitě doporučuji!



3. Rimmel: Makeup match perfection (DM, odstín 100 ivory)

Další z mých oblíbených makeupů. Používám ho hlavně na zimu, protože přes léto makeup moc nenosím, teď momentálně vůbec. Je krásně lehký, krytí je nízké a v šuplíku už na mě čeká další lahvička :)
Určitě doporučuju!




4. Avon: vzoreček krému na celulitidu, řada solutions cellu-sculpt 3x

Musím začít spotřebovávat vzorečky, takže jako první jsem se vrhla na tento. Byl to takový hodně tuhý krém a trošku mi připomínal svou konzistencí takové ty sloupávací masky. Na vzorečku bylo napsáno, že se má používat s masážní hlavicí, ale úplně bohatě postačí klouby prstů, je to na stejný princip. No nevím, já moc krémům na podobné problémy nevěřím a nemůžu vytvářet nějaké závěry na základě vzorečku. Každopádně strašně, ale strašně smrděl, ani nevím, jak bych tu vůni popsala.. no jsem ráda, že už je pryč :D
Tady nemůžu říct, zda doporučuji nebo ne, protože nemám produkt pořádně vyzkoušený :)



5.Omega pharma: Bergasol opalovací sprej (lékárna, 200 kč)

Další miláček, kterého jsem používala celé léto. Jelikož já moc nemusím opalováky jako krémy, či tělová mléka, kdy se na vás všechno lepí, tak toto je pro mě ideální volba. Je to opalovací sprej, který má rozprašovač a vlastně na vás stříká mastnější vodičku, která se hned vstřebá a nezanechá na vás šílený mastný film. SPF má 10, což je například k moři málo, takže první dny jsem opravdu musela šahat po něčem silnějším, ale na další dny byl peckový.. jen nastříkat a hotovo. Jediné, co mu musím vytknout je parfemace, smrdí hodně po alkoholu a hodně jsem se zasmála, když jsem četla oficiální stránky: příjemná patentovaná parfemace. No nevím :D..  Dále na lahvičce píšou, že je určen pro rychlé a intenzivní opálení a s tím můžu souhlasit. Jak už jsem psala, můj miláček na léto a kdybych věděla, že bude ještě hezky hned bych šáhla po další lahvičce.
Určitě doporučuju!



6. Radox: sprchový gel milk and berries

Na vaše doporučení jsem vyzkoušela další sprcháč od Radoxu a tentokrát jsem šáhla po milk and berries a hned jsem si ho oblíbila. Nádherně voní, hodně sladce a cítím tam asi nejvíce jahody a maliny, nádherně pění.. co víc si přát :) .. už pokukuju po dalších :)



Máte zkušenost s některým z výrobků? :)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý váš komentář :)