31. května 2013

RECENZE: Catrice- Allround concealer paletka

Hezké slunečné pondělí! :) Dneska se koukneme na zoubek jedné poměrně známé paletce korektorů od Catrice, konkrétně na Allround concealer palette. Už jsem se o ni zmiňovala v květnových nákupech - zde a teď se pokusím po cca měsíčním používání vše shrnout. A musím říct, že s ní hodně spokojená.


Paletka obsahuje 5 korektorů a může se zdát, že tolik jich ani nevyužijeme, zvlášť takovou šílenou barvu jako je zelená. Opak je ale pravdou, kouknem se na to ;)

zelený- na zamaskování červených diskolorací (červené pupínky, červené skvrnky). Opravdu, když se vyskytne nějaký pupínek, aplikujeme tento zelený korektor na požadované místo a je vymalováno :). Je to skvělý trik, protože červenou vyrovnává právě zelená.

lososově růžový- který je skvělý, když se smíchá a dá pod oči, protože právě tato lososový vykompenzuje modré kruhy. Já ho míchám s nejsvětlejším odstínem v paletce, takže okolí pod očima navíc ještě projasní.




tmavý- tento odstín moc nepoužívám, ale byl by skvělý třeba na konturování nebo podle potřeby na míchání ideálního odstínu pro vás. Doufám, že ho třeba využiju, až budu víc opalená :)

střední- Ideální na zakrytí pupínků. Ideální je použít zelený korektor, pak nanést makeup a nakonec aplikovat tento střední korektor.

světlý- Je skvělý, jak už jsem zmiňovala na rozjasnění očního okolí a taky je ideální pro bledulky :)


Konzistence je krémovitá tužší a bála jsem se, že korektory budou zalézat do vrásek a musím říct, že ne nebo úplně minimálně. Preferuju sice tekutější korektory, ale s jedním neuděláte tolik parády jako s paletou barev a odstínů.

Co se týče výdrže, mohly by vydržet o něco déle, ale to mi zas tak nevadí. Vydrž je průměrná, ale ne špatná.


Jediné větší negativum, které na paletce vidím je to, že aplikace je delší než u normálního tekutého korektoru, jelikož používám prsty. Tekutý korektor aplikujeme kam chceme.. šup, šup a je to. Kdežto u této  paletky šáhnete do jedné barvy, utřít si prst, do druhé barvy.. no prostě aplikace zabere více času. Což ovšem není vina paletky :D..

Cena 89,90 kč je podle mě naprosto skvělá a já jsem ji koupila v Rossmannu.

Závěrem bych řekla, že tuto paletku korektorů bych doporučila pro ty, co už nějakou dobu běžné korektory používají a chtěli by začít trošku čarovat, míchat a hrát si :) nebo jen prostě pro ty, které již běžný korektor omrzel a nebo pro ty, co chtějí skvělý výsledek, který ovšem zabere nějaký čas :).




A co vy? Znáte nebo vlastníte tuto paletku? :)



3 komentáře:

  1. Dnes jsem si ho pořídila a už se moc těším až ho vyzkouším :) děkuji za recenzi :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) jsem ráda, že recenze takhle někomu nepomohla k nákupu :). Já ji používám každý den a už si pomalu musím koupit další balení :)

      Vymazat
  2. Ahoj, já si jí také dnes pořídila po mnoha nákupech korektorů styl pokus - omyl a jen si nejsem moc jistá tou zelenou. Aplikovala jsem na lehce začervenalé místo a pořád tam byl zelený flíček :-D Jinak jsem bledule a ten nejsvětlejší mi tedy krásně zakryl kruhy pod očima (mám je tak už od malička, nikoliv z únavy apod.), okolí očí nevypadá vysušeně jako po tuhém korektoru a nezvýrazní vrásky...pak ještě výborný je od S-he 001, aplikovat a chvilku počkat až to jakoby zaschne a poté rozklepat prstem a krytí je parádní. Je pravda, že ten už je o dost sušší nez paletka od Catrice :-)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý váš komentář :)