2. května 2013

NÁKUPY: Květen 2013 - první nákupy za květen


Ahoj :)

Ach jo, je teprv začátek měsíce a mě už se tu kupí několik věcí.. už nebudu tolik utrácet! :D
Z toho, co tu vidím jednoznačně vyhrává Balea a Essence :) A když to sepisuju, tak si nadávám, že si nenechávám účtenky, protože pak nevím, kolik věc přesně stála.. ale aspoň orientačně pro tentokrát :)
No nic nebudu zdržovat, jdeme na to :)



1) Gelové oční linky od Essence, odstín: 01 Midnight in Paris
Musela jsem už po nich šáhnout :).. četla jsem několik velice kladných recenzí a po mém Elfím zklamání (recenze zde) bylo rozhodnuto. Linky mají krásně gelovo-krémovou konzistenci a velice dobře se s nimi pracuje. Kde si nejsem tolik jistá je výdrž linek. Na druhou stranu jsem je zkoušela zatím jen párkrát, takže uvidím :) Cena: okolo 60-70 kč.


2) Top coat-y od Essence, Better than gel nails + Sealing top coat
Potřebovala jsem nějaký top coat, tak do košíku letěli tyhle dva. Zatím jsou zkoušela použe Better than gel nails a jsem nadšená :) Udělá na nehtu opravdu pevnou a tvrdou vrstvu a zatím lak drží a to mám lak na sobě přes týden!! :) Oba okolo 50-60 kč.



3) Lak na nehty Colour & Go od Essence, odstín: 112 Time for romance
Hodně třpytkatá věcička :) Lak obsahuje menší třpytečky, které odráží světlo do fialova, červena a sem tam probleskne i zelená a pak tam jsou třpytky větší. Když dáte dvě vrstvy můžete ho použít samostatně, jedna bude na nějaký podkladový lak :) Cena: okolo 40 kč.


4) Řasenka One by one, Satin black od Maybelline 
Po mém velkém zklamání od Rimmelu (recenze zde) jsem hledala v drogérce něco nového a stejně jsem zůstala u mých stálic od Maybelline, které jsou naprosto úžasnéé! Řasenka neslepuje řasy, krásně je zhušťuje a prodlužuje.Kartáček je velký, ohebný v kloubu, což mi vyhovuje. Co víc říct? :) Koupila jsem ji v DM v nějaké akci okolo 150-200 kč.




5) Čistící ubrousky od Linteo
Zatím mám svůj zlatý grál od Beley, ale potřebovala jsem něco, kde je ubrousků hodně a abych je mohla častěji používat. Vybrala jsem od Linteo s Aloe Vera, které pokožku i uklidňují, neobsahují žádné parabeny ani alkoholy Od těchto ubrousků nechci, aby mi odstraňoval voděodolný makeup, takže tyto mi naprosto stačí. Zvlášť, když ubrousků je v balení 80 ks a stojí 45 kč.




6) Posilující sérum na poškozené a třepící se vlasy od Belea 
Už mám doma z minulých nákupů sérum od Avonu, ale chtěla jsem porovnat a zkusit něco jiného. Něco jsem s mojí chabou němčinou přelouskala. A to, že sérum ja na jemné "rozlítané" a namáhané vlasy. Také, že obsahuje pečující oleje. Elegantní přírodní vlasy bez třepení!
No.. zatím jsem taky sérum vyzkoušela párkrát do suchých vlasů a musím říct, že Avon je zatím asi lepší. Uvidíme po delší době, vidím to na srovnávací recenzi :) Sérum stálo okolo 70-80 kč.




7) Sprchový gel od Balea, vůně: Brazil mango !NOVINKA! LIMITED EDITION
Ano i já jsem podlehla.. no co na to říct? Nebudu vám říkat, jak krásně voní a tak dále, protože jste o tom už několikrát slyšeli :D Cena: okolo 30 kč, tuším přesně 24 kč. a je ho tam již tradičně 300 ml.



8) Šampon pro objem vlasů od Balea, vůně: třešeň a jasmín 
Jelikož už dojíždím Balea šampon a kondicionér s kokosem (recenze zde), které jsou úžasné! Tak jsem hledala něco nového a do oka mi padl šampon pro objem vlasů pro jemné a řídké vlasy  s vůní třešní, který jsem musela prostě mít. Jen jsem v mé drogérce nenašla kondicionér, tak mám jen šampon :). Zatím jsem  ho použila jen párkrát, takže nemůžu moc hodnotit, ale vlasy dostanou opravdu krásný objem, ale na druhou stranu se mi zdá, že je trochu krepatí. Uvidíme :)
Jinak klasika, šampon najdete v DM, je ho tam 300 ml a stojí okolo 30 kč ;)


9) Suchý šampon od Balea !NOVINKA!
Oficiální text: Suchý šampon osvěžuje a čistí vlasy bez nutnosti mytí vodou. Pro všechny typy vlasů. Ziskáte nový objem bez fénování. Vhodné i na cesty. Zatím jsem opravdu nadšená. Na vlasech nezůstává ten bílý prášek, vlasy hezky nadlehčí a nejsou tak zplihlé. Jediné co mi snad vadí, je vůně. Voní jak lak na vlasy nebo něco podobného, ale zas to není něco, co bych nepřežila. Uvidím, jak se ukáže dlouhodobě :). Já jsem si na zkoušku a na cesty koupila to menší balení 75 ml za cca 30 kč, ale mají tam i větší balení.


10) Face brush od Gate
A taková blbůstka na konec :D Když jsem v Gatu viděla tuto malou věcičku s honosným nápisem face brush a ještě za 24 kč-- musela jsem ho mít! :D Ale žádnou slávu nečekejte, štětinky jsou poměrně hrubé.. ale takový malý štětec do kabelky "za pár šupů" se můžu hodit ;)










Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý váš komentář :)