12. května 2013

RECENZE: Balea - šampón pro objem vlasů s třešní a jasmínem

Hezký den :)

Dneska to bude krátká recenze na jeden z populárních šampónů od Baley a konkrétně to bude šampón pro objem vlasů s vůní třešní a jasmínu.  Šampón je určen pro řídké jemné vlasy bez objemu, což mužů říct, že částečně mám. Opět jako každý z šampónů neobsahuje silikony.



Co se týče vůně, je taková jemná, příliš nevtíravá, ale zase, že bych tam cítila třešně se říct nedá a šampón mi příliš nevoní. Ovšem někomu pochopitelně vonĕt může.
Konzistence je dobrá, taková gelová a šampón velmi dobře pĕní, s tím není problém.

Ovšem, kde už u mě nastává problém je co šampón předvádí na vlasech.
Jak už jsem psala, aspoň po naneseni hezky pění, ale už, když ho smývam, cítím, jak jsou moje vlasy zacuchané, i kdyý použiju hodně kondicionéru.

Když mám vlasy ještě mokré, použiju hrubý hřeben, abych je rozčesala a musím říct, že po tomto šampónu mám vlasy opravdu zacuchané a trvá mi to 2x déle než je rozčešu.

Když vlasy samovolně uschnou, je to katastrofa. Jsou suché, krepaté a rozlítané na všechny strany a objem také moc nepozoruju.

Zkoušela jsem ho několikrát, s jedním kondicionérem, s druhým, s fénem, bez fénu a výsledek je vždy prakticky stejný.

Za mě teda velké zklamání a tento šampión už nikdy. Radši vyzkouším něco jiného a nebo zůstanu u svých kokosových.

A co vy? Máte s tímto šampiónem zkušenost? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý váš komentář :)