10. dubna 2013

RECENZE: Ziaja - přírodní olivový krém

...  krém? máslo?


Ahoj holky! :)

Dneska je tu recenze na krém od poměrně známe a diskutované firmy Ziaja. Tato kosmetika je běžná, poměrně levná a můžete ji sehnat snad v každé drogerii. Já jsem tento krém dostala tuším v lednovém Senzaboxu. Ale k recenzi..



Už jen ten název přírodní olivový krém mě trošku provokoval a to z toho důvodu, že když jsem jen očkem koukla na složení..tento krém obsahuje různé parabeny, což pleti určitě nevyhovuje a určitě bych tento krém neoznačila za přírodní. Možná jen ze mě mluví zášť k olivám, protože olivy vůbec nemusím :D

Na fotkách se může zdát, že jsem tento krém vůbec nepoužívala, ale opravdu ano. Když jsem krém otevřela, byl úplně vrchovatý, takže tam na nás určitě nešetřili ;) a navíc krému stačí opravdu maličko, ale k tomu se ještě dostanu :)..



Co se týče konzistence, tam mám taky problém. Na krému je psáno, že se jedná o bohatý krém pro normální a suchou pokožku.Tento krém je opravdu hutný a klidně bych ho přirovnala i k máslu. Já v teď přes zimu mám spíše sušší pokožku, jinak mám pleť spíše smíšenou, ale tento krém je strašně mastný! Na denní nošení pod makeup bych si to určitě nelízla, ale řekla jsem si, že mu dám šanci a zkusím ho jako noční krém, který si dám před spaním. Namazala jsem se, jdu si lehnout, ale po chvilce musím jít a tento krém vodou sundat, protože zanechává na obličeji opravdu silný mastný film, který je pro mě strašně nepříjemný. 


U parfemace bych taky nejásala. Když jsem tento krém otevřela poprvé, řekla jsem si.. "jéé, to voní jak Nivea!" Což je super, ten klasický krém od Nivey mám hodně ráda. Ale když ke krému čichnu teď po cca 3 měsících..je to pořád jako Nivea, ale tak 10x "chemičtější"..nevím, jestli tam na mě řvou ty parebeny a jsem tím ovlivněná, ale tento krém se mi tím protiví. 



Jak už jsem psala, krém jsem dostala v Seznzaboxu, ale cena se pohybuje okolo 50 korun a krému je tam 50 ml, což se může zdát málo, ale já mám pocit, že ho snad nikdy nevypotřebuju :D, ale doufám, že pro něj najdu jiné využití a nebo někoho obdaruju (asi někoho, kdo má extra suchou pleť).

Závěrem bych řekla, že mě to mrzí, protože jsem četla recenze například na krémy s kozím mlékem, které byly vychvalovány, tak nevím jestli se mám do této značky nějak pouštět :). Nakonec však musím říct, že jsem četla i takové recenze, kdy slečnám vyhovoval, avšak se jednalo o slečny s velmi suchou pletí.

Hodnocení: 3/10




Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý váš komentář :)