17. dubna 2013

RECENZE: Elf- Studio krémové linky


Ahoj! :)
Dneska Elf a krémové oční linky. Když jsem projížděla stránky Elfu a vybírala jsem si dárečky na Vánoce a do oka mi padly právě tyto linky. Zaujaly mě i barvičky, ale chtěla jsem zůstat u černé a když mi budou vyhovovat, tak investuju i do barviček :)


Když se koukneme na obal, velice se mi líbí. Spodek je průhledný (což je praktické) a vypadá, jak ze skla, však toto bude plast. Mám trošku problém s víčkem a s jeho dosedáním ke kalíšku. Dosedá, když se pořádně snažím víčko zavřít a když se na to soustředím. Avšak, když například ráno spěchám, nemám opravdu čas řešit, jestli víčko dosedá nebo ne. Ale to je jen malý vroubek :)

Až potom jsem zjistila, že součást balení měl být i štěteček, který mi buď nepřišel a nebo jsem ho vyhodila s obalem :D


Konzistence byla taková tužší, což mě nevadí a vyhovuje mi to a s linkami se pracovalo velice dobře a používala jsem je velice často.

Bohužel mi ale začaly vysychat a jakoby "scvrkavát ", což mě mrzelo, ale řekla jsem si, že to byl prostě přešlap. Tak jsem nějak linky odšoupla stranou a nahradily je jiní pomocníci..



Však jsem na ně později nějak narazila, koukla do nich a opravdu se scvrkly asi tak na polovinu.. hmm tak co s něma? Nedalo mi to a koukla jsem se na stránky Elfu do recenzí, jestli někdo má stejný problém jako já a tam jsem našla samé kladné recenze. Když jsem se podívala na popis produktu našla jsem větu.. když vám náhodou linky vyschnou použijte bázi na makeup, což jsem udělala.



Výsledek ale nic moc.. linek tam mám polovinu. Linky se sice "naředily" ovšem už od nich nedostanu tu krémovost a plnou černou barvu. Tak jsem z toho taková rozpačitá. Linky určitě dopoužívám, ovšem příště budu investovat např. do Essence.



Linky jsem objednávala klasika na: www.elfkosmetika.cz a stály mě okolo 90 kč a v balení je 4,7 g.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý váš komentář :)